Kúpiť balančné podložky – e-shop

Sprievodca výberom
balančných podložiek


Balančná podložka  >  Posilňovanie hlbokých svalov na balančnej podložke

Posilňovanie hlbokých svalov na balančnej podložke

Cvičením na balančnej podložke posilňujete tiež tzv. hlboké svaly. Ktoré to sú a ako ich precvičíte?

Hlboké, alebo stabilizačné svaly sú nesmierne dôležité, ale pri cvičení často opomínané.

Hlboké svaly sú, veľmi jednoducho povedané, tie skryté hlboko vo svalovom systéme. Jedná sa napríklad o bránicu, svaly panvového dna, chrbtové svaly ... skrátka svaly, ktoré obklopujú a chránia naše vnútorné orgány.

Sedavý spôsob zamestnania a nedostatok pohybu však tieto svaly ochabuje. Spočiatku to nepoznáme, pretože ich funkčnosť prevezmú vonkajšie svaly.

Časom sa však táto disproporcia môže prejaviť bolesťami chrbta.

Aktivujte hlboké svaly pred každým posilňovaním

Pred každým posilňovacím tréningom je potom vhodné, ba priam nevyhnutné tieto svaly aktivovať vhodnými cvikmi.

A v tom vám pomôže balančná podložka. Cvičením na nej pretiahnete svaly okolo chrbtice a brucha, ktoré sú dôležité pre správne držanie tela.

  • kľučky na podložke
  • drepy na podložke - zdanlivo jednoduchý cvik nadobúda na nestabilné balančnej podložke inej dimenzie

Zdieľajte článok

Zveřejněno: 30. 4. 2013


Odporúčame balančné podložky






Ďalšie novinky

Balančné podložky na stoličku. Pomôžu Vášmu chrbtu?

Dlhodobé, každodenné sedenie na stoličke vôbec neprospieva vašej chrbtici. Bolesťami chrbtice a krku trpí čoraz viac ľudí. Ak sa sedeniu na stoličke nemôžete vyhnúť, máme pre vás pár tipov, ako bolestiam predísť.

30. 4. 2016

všetky novinky