Kúpiť balančné podložky – e-shop

Sprievodca výberom
balančných podložiek


Balančná podložka  >  Posilňujte hlboké svaly na balančných pomôckach

Posilňujte hlboké svaly na balančných pomôckach

Viete, ktoré svaly sú najdôležitejšie pre pevné telo? Sú to hlboké, alebo tiež postulárne svaly. Ako ich precvičovať?

Postulárnej svaly sú zodpovedné za správne držanie tela. Telo drží hlava, chrbtica, panva a dolné končatiny. Príčinou ich skracovania a tiež bolestí chrbta a končatín je jednostranné zaťažovanie (sedenie pri počítači, v aute, pri televízii ...).

Hlboký stabilizačný systém teda drží celé telo a je potrebné ho precvičovať.

Hlboké svaly aktivujte aj pred posilňovaním

Pred náročným cvičením, alebo posilňovaním, môžete využiť balančnú podložku. Cvičením na nej pretiahnete práve hlboké svaly okolo chrbtice a brucha, ktoré sú dôležité pre správne držanie tela.

Obľúbené sú kľučky na podložke, alebo drepy, ktoré sú vďaka nestabilite podložky oveľa náročnejšie.

Pozrite sa na ukážku cvikov na balančnej pomôcke

Balančná podložka - cviky

Viac tiež tu - cviky na podložke.

Zdieľajte článok

Zveřejněno: 9. 3. 2016


Odporúčame balančné podložky






Ďalšie novinky

Balančná podložka na SM systém

SM systém je novinkou medzi cvičeniami na posilnenie hlbokých svalov a držanie tela. S obľubou ho využívajú predovšetkým ženy. Ako im pomáha balančná podložka?

25. 8. 2016

Balančné podložky na stoličku. Pomôžu Vášmu chrbtu?

Dlhodobé, každodenné sedenie na stoličke vôbec neprospieva vašej chrbtici. Bolesťami chrbtice a krku trpí čoraz viac ľudí. Ak sa sedeniu na stoličke nemôžete vyhnúť, máme pre vás pár tipov, ako bolestiam predísť.

30. 4. 2016

všetky novinky